Nieuwsarchief: seizoen 2010/2011

Nieuwsberichten

Op zaterdagmorgen 11 juni is de heer
Dolf Kerkhof
overleden. In verband hiermee zal bij aanvang van het Dwarstoernooi op maandag 13 juni (Tweede Pinksterdag) een minuut stilte gehouden worden ter nagedachtenis van Dolf.
Dolf was tot het eind bij het verenigingsleven van Westendorp en dus ook van S.V Westendorp betrokken.

Foto1Foto2

SV Westendorp wint het Rudy Bergman Toernooi !

Het door SVDW '75 georganiseerde Rudy Bergman Toernooi in Doetinchem met grote namen als: Allstars, team Bolk, team Zusenzo, oud SVDW, SVDW '75 2, SV Kilder en SV Gouda werd gewonnen door SV Westendorp!
Nadere informatie ontbreekt nog want woordvoerder Marc Crijnen verklaarde na de finale: "Foto's volgen nog! Nummero uno is nu bezig met het biertraject".

Jaap

Op 14 april werd Jaap geboren bij Marion en Nol Verhoeven.
Bekijk de geboortekaart!

Voetbal-instuif voor alle jongens en meisjes

S.V. Westendorp is een kleine vereniging waar plezier in voetbal voorop staat. De kleinschaligheid maakt het ons mogelijk om aandacht te hebben voor ieder lid, van klein tot groot en met veel of iets minder talent!
Zaterdag 11 juni a.s. is er een instuif voor alle jongens en meisjes die zin hebben om te voetballen bij S.V. Westendorp. We beginnen om 10:30 uur en hopen op grote belangstelling van jongens en meisjes die lekker tegen een bal willen trappen.
De instuif staat onder leiding van de jeugdtrainers van S.V. Westendorp die een leuke ochtend in de planning hebben.
Na afloop, rond de klok van 12:00 uur, is er voor alle deelnemers van de instuif iets te drinken en te eten.
We hopen op een grote opkomst dus zegt het voort en neem je vrienden mee! Deelname is vrij en zonder verplichtingen.

De nieuwe trainer stelt zich voor

Beste voetbalvrienden van sv Westendorp

Hierbij wil ik als de nieuwe trainer van Westendorp van de gelegenheid gebruik maken, om mij even voor te stellen. Ik ben Rein Kattenbelt, gehuwd en woonachtig in Gaanderen. De reden dat ik als trainer voor Westendorp heb gekozen is dat ik daar voor tien jaar terug drie seizoenen met heel veel plezier als trainer gewerkt heb met het eerste elftal met goede resultaten.
Waarbij mij vooral opviel de sociale contacten met de trainers en spelers van de lagere elftallen en de jeugd. Ook de omgang met de supporters, vrijwilligers en bestuur. Belangrijk voor mij is dat de spelers plezier hebben in het voetbal, waarbij ik als trainer er alles aan zal doen om te zorgen dat de sfeer goed is en de spelers beter te maken in een systeem waar iedereen zich goed voelt en zijn kwaliteiten het beter tot zijn recht komen voor de speler zelf maar ook voor het team.
Dat ik geen trainer ben van lange halen snel thuis maar van verzorgd voetbal, van achter uit opbouwen zodat de voortzetting naar 't middenveld beter verzorgd is waardoor de spitsen ook beter aangespeeld worden en iederéén deelneemt aan het spel, waardoor ook elke speler belangrijk wordt. Ik hoop dat het een mooi seizoen wordt en wij weer mee gaan doen in de zesde klas, met de steun van de supporters en iedereen die Westendorp een warm hart toedraagt ben ik als trainer ervan overtuigd dat ik met veel plezier en vol ambities mijn werk en de doelstelling voor het nieuwe seizoen zal uitvoeren.
Tot slot wens ik iedereen een mooie vakantie toe.
Sportieve groet,
Trainer Rein Kattenbelt.

Wedstrijdverslag Westendorp D1G - DZC'68 D6

Lees het wedstrijdverslag van de wedstrijd van 19 maart j.l.

Klussendag

Op zaterdag 2 april 2011 willen wij een klussendag gaan houden! Wij willen om 9.00 uur gaan beginnen. De klussencommissie en het bestuur heeft een lijst opgesteld met uit te voeren klussen. Een achttal onderwerpen zijn al gereedgekomen m.b.t. verlichting, elektriciteit en sanitair. Hoofdonderwerpen zijn: kleedkamers schoonmaken en bestrating van het nieuwe materiaalhok. Dennis Aalbers is de stratenmaker.

Geef het door en hopelijk kunnen meerdere mensen helpen. "Vele handen maken licht werk".

(Chocolade)eieren verkoop

Ook dit jaar willen we weer in Westendorp en omgeving, (chocolade) eieren verkopen!!! Dit zal gaan gebeuren op zaterdag 16 april (een week voor pasen). We hopen dat iedereen een paar uurtjes vrij kan maken om ons hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, het bestuur

Westendorps Puur Hollandse Avond

Op zaterdag 19 maart a.s. is er bij café - zaal De Vos een Hollandse Avond. Er treden diverse artiesten op waaronder ook een surprise-act. Bekijk de flyer (PDF).

Rein Kattenbelt volgt Stephan Fleming op

Rein Kattenbelt wordt bij zondagzesdeklasser Westendorp de opvolger van Stephan Fleming (42) die de nieuwe trainer van vv Terborg wordt en daar Rini Kromdijk opvolgt. "We gaan verder op de twee jaar geleden ingeslagen weg, met een trainer die een gezonde ambitie heeft om stapje voor stapje hogerop te komen", stelt Westendorp-voorzitter Vincent Heuthorst. "Kattenbelt wordt een verbindende schakel tussen de drie seniorenelftallen en de aankomende jeugd."

Nieuwjaarsbijeenkomst

Deze wordt gehouden op zaterdag 8 januari 2011, lees de uitnodiging (PDF).

Stephan Fleming gaat weg bij Westendorp

Stephan Fleming vertrekt na dit seizoen als trainer bij Westendorp. Varssevelder Fleming is nu voor het tweede seizoen actief bij de zondagszesdeklasser. Vorig seizoen nam Westendorp onder leiding van Fleming na een lange absentie weer deel aan het prestatievoetbal en keerde terug in de zesde klasse.

Wijzigingen bij de C-junioren

De KNVB heeft in de competitie het C2-team van de Keijenburgse Boys vervangen door Concordia-Wehl C3 en de resultaten van de vier gespeelde wedstrijden uit de stand gehaald.

Ledenvergadering

De algemene ledenvergadering is op woensdag 6 oktober a.s. Alle leden, B-jeugdleden en de ouders/verzorgers vanaf de C-jeugdleden worden hierbij uitgenodigd. Bekijk de agenda (PDF).

Bezoek aan Nederland - Zweden gaat niet door

Het uitstapje naar de wedstrijd Nederland - Zweden op 12 oktober in de Arena te Amsterdam gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen.

Het 1e, de D1 en de B1 uit de bekercompetitie

Westendorp doet niet mee aan het toernooi om de districtsbeker. De Achterhoekse voetbalclub zou gistergavond spelen tegen RKZVC, maar trok zich terug vanwege een gebrek aan spelers. "Het is ongelukkig gelopen", zegt voorzitter Vincent Heuthorst. "We hebben voldoende spelers in de selectie, maar er zouden er tegen RKZVC negen afwezig zijn. Die werken in een winkel of de agrarische sector. Dat kunnen we niet opvangen. Het duel werd dinsdag vanwege de regen afgelast. Toen hadden we genoeg spelers. Maar de KNVB stelt het duel vast voor gisteren en op zo'n korte termijn konden we niets regelen."

Een dochter!

Beschuit met muisjesMarcel en Marloes Woolschot-Hulshof zijn afgelopen zaterdag ouders geworden van een dochter.

Marloes en Marcel hebben de kleine Woolschot Esmee genoemd. Namens Westendorp 3 van harte gefeliciteerd met Esmee!

Logo De GraafschapVoetbalclinic door de Graafschap

In samenwerking met De Graafschap hebben wij op woensdag 1 september 2010 een unieke middag georganiseerd voor de pupillen van de F t/m de B. Jij hebt de mogelijkheid om samen de spelers van jouw team een voetbalclinic te volgen die wordt gegeven door vier spelers van de Graafschap: Hugo Bargas, Jan-Paul Saeijs, Steve de Ridder en de vierde is nog even een verrassing.

Indeling amateurvoetbal seizoen 2010/2011 bekend

Westendorp is ingedeeld in de 6e klasse B samen met: Diepenheim, EGVV, GSV'63, Halle, Hoeve Vooruit, Meddo, Noordijk, Ratti, Rietmolen, SVBV, SVV'91 en Wolfersveen (bron: De Gelderlander). Op de KNVB-site Voetbal.nl staat de complete indeling voor district Oost (als PDF).