Overzicht reclamebordmogelijkheden

Als u Sportvereniging Westendorp wilt sponsoren d.m.v. een reclamebord, is dit mogelijk. U kunt het bord zelf leveren of het bord wordt in zijn geheel door SV Westendorp verzorgd. Indien u het bord zelf levert moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:

• Een 6 mm hardkunststof bord (b.v. Trespa®), 60 cm hoog en ca. 300 cm lang met tekst en bedrijfslogo in één- of meer kleuren opdruk.
  • De reclameborden dienen eenzijdig bedrukt te zijn, dit in verband met de bevestigingsconstructie.

Door SV Westendorp wordt uw bord aan de railing gehangen resp. geschroefd of op blokken op het platdak geplaatst (bekijk de situatie via Google Streetview). De borden worden zodanig geplaatst dat onderling afwijkende kleuren zoveel mogelijk gemixed zijn. Indien SV Westendorp het reclamebord verzorgt is slechts het verstrekken van uw bedrijfslogo en de gewenste tekst voldoende om uw bord te ontwerpen.

Het reclamebord is na betaling uw eigendom, de plaatsingsduur is minimaal één jaar. U wordt geïnformeerd zodra het bord is aangebracht.

Beheer

Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen met Rien van Bezouw, telefoon: (06) 50 746 978.

Sportcomplex De Slotboom